TREBATE LI POMOĆ?

SAVJET ILI POMOĆ U ZAŠTITI SVOJIH POTROŠAČKIH PRAVA MOŽETE ZATRAŽITI NA JEDAN OD SLJEDEĆIH NAČINA:

IZDVOJENO

BUDI INFORMIRAN

Budite informirani o događajima i novostima

više

POTROŠAČ NA INTERNETU

Osnovno što morate znati kod kupovine putem interneta

više

KAKO DO RJEŠENJA PROBLEMA

Tri koraka do zaštite potrošačkih prava koja trebate poduzeti

više

ŠTO MORATE ZNATI

Pojašnjenja ključnih pojmova pomažu vam da bolje upravljate svojim potrošačkim pravima

više

OPASNI PROIZVODI

Obavijesti o opasnim proizvodima na tržištu koji predstavljaju rizik za zdravlje i sigurnost potrošača

više

OBVEZE TRGOVACA I PRUŽATELJA USLUGA

Obveze i granice odgovornosti trgovaca i pružatelja usluga prema potrošaču

više

VIJESTI

NOVA PRAVILA ZA OPERATORE IDU U KORIST POTROŠAČA

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) donijela je Izmjene i dopune Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga. Izmjene i dopune tiču se korisničkih prava i obveza operatora i stupaju na snagu za dva mjeseca, osim obveze operatora da korisnicima moraju osigurati minimalnu brzinu širokopojasnog pristupa internetu od 70 posto maksimalno ugovorene brzine za sve usluge ugovorene od 1. siječnja 2017.

više

ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Ugovor možete, bez objašnjenja, raskinuti u roku od 14 dana?
REZULTATI ANKETE

CIJENE GORIVA