Savjetovanje potrošača

Savjetovanje potrošača namijenjeno je potrošačima – fizičkim osobama koji sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu u svrhe koje nisu namijenjene njihovoj poslovnoj djelatnosti niti obavljanju djelatnosti slobodnog zanimanja. Savjetovanje potrošača ne podrazumijeva zastupanje potrošača u postupcima pred redovnim sudovima.   

Upite potrošača putem jedinstvenog telefonskog broja 072/414-414 zaprima Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta svakog radnog dana od 10 do 14 sati. 

Pozivom na jedinstveni pristupni broj 072/414-414 omogućava se pružanje besplatnog savjeta potrošačima na području Republike Hrvatske vezano uz zaštitu njihovih ekonomskih interesa u nastupu pred trgovcem. 

Upite je moguće podnijeti i putem Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača (CISZP), koji je namijenjen pružanju odgovora i savjeta, te podnošenju zahtjeva za inspekcijskim nadzorom vezano isključivo uz prava potrošača.

 





  • Kodeks EU o pravima na Internetu
  • Prečac kroz rokove
  • Potrošači - upoznajte svoja prava
  • Vodič kroz nacionalni program zaštite potrošača 2013.-2016.