Registar "NE ZOVI"

Ukoliko ne želite da Vas trgovci kontaktiraju kako bi vam prodali neku uslugu ili proizvod putem telefona razmislite o upisu vašeg telefonskog broja u Registar "NE ZOVI". Brojeve upisane u Registar trgovci ne smiju zvati ili na te brojeve slati promidžbene ili prodajne poruke.

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta i Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) pokrenuli su Registar "NE ZOVI", kao besplatni javni Registar telefonskih brojeva potrošača koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju putem telefona ili SMS i MMS poruka u svrhu promidžbe i prodaje, a propisan je Zakonom o zaštiti potrošača.
 
Brojeve upisuje (ili ispisuje) pojedini operator na zahtjev potrošača (potpisnika ugovora s operatorom) u roku od 7 dana od zaprimanja zahtjeva. HAKOM ne upisuje ili ispisuje brojeve, a nadležan je za postupanje operatora u slučajevima spornih zahtjeva za upis/ispis.
 
Registar "NE ZOVI" je javan i prikazuje samo tri informacije: je li pojedini broj upisan u registar, jesu li za taj broj povučene sve prethodno date privole i vremenska oznaka kada je broj upisan u registar. Ostale informacije vezane uz broj upisan u Registar "NE ZOVI" nisu dostupne!

Saznajte je li telefonski broj upisan u Registar "NE ZOVI":
 
Za kršenje Zakona o zaštiti potrošača, odnosno kontaktiranje brojeva upisanih u Registar u svrhu promidžbe i prodaje od strane trgovaca, nadležna je tržišna inspekcija Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Više informacija o Registru možete pronaći u priloženim dokumentima.

ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Ugovor možete, bez objašnjenja, raskinuti u roku od 14 dana?
REZULTATI ANKETE
  • Popis Savjetovališta za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj
  • Kodeks EU o pravima na Internetu
  • Prečac kroz rokove
  • Potrošači - upoznajte svoja prava
  • Vodič kroz nacionalni program zaštite potrošača 2013.-2016.