Politika zaštite potrošača

Prilagođavanjem europskim pravilima zaštite potrošača, Republika Hrvatska uklonila je tržišne zapreke i integrirala nacionalno tržište u zajedničko tržište s proizvodima i uslugama jednakih standarda sigurnosti i kvalitete kao i s jednakim standardima zaštite potrošača.

Iako smo na ovom području puno postigli, proces izgradnje hrvatskog sustava zaštite potrošača još uvijek nije završen.

Glavni cilj hrvatske politike zaštite potrošača je poboljšanje kvalitete života građana, što je dio strateškog cilja Europske unije kojim se želi osigurati da svi EU građani uživaju visoke standarde zaštite potrošača.

Implementacijom europskih standarda zaštite potrošača povećava se konkurentnost hrvatskog gospodarstva i olakšava njegovo uključivanje na unutarnje tržište, a što bi trebalo utjecati na povećanje gospodarske aktivnosti u cjelini.

Politika zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i u vrijeme krize, može doprinijeti gospodarskom oporavku i unaprijediti konkurentnost hrvatskih tvrtki, kao preduvjet za njihov izlazak na zajedničko tržište.

Više o ključnim izazovima, važnosti, razvoju i ostvarenim rezultatima politike zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj pročitajte u priloženom dokumentu u tekstu "Višim standardima zaštite potrošača do veće konkurentnosti hrvatskog gospodarstva".

  • Kodeks EU o pravima na Internetu
  • Prečac kroz rokove
  • Potrošači - upoznajte svoja prava
  • Vodič kroz nacionalni program zaštite potrošača 2013.-2016.