
Imate pravo na besplatan savjet i pomoć putem telefona ili e-poštom.
SAVJET ILI POMOĆ U ZAŠTITI SVOJIH POTROŠAČKIH PRAVA MOŽETE ZATRAŽITI NA JEDAN OD SLJEDEĆIH NAČINA:
0800 414 414
besplatni telefon
Zatražite savjet ili pomoć putem telefona
radnim danom od 10 do 14h
ili postavite pitanje na CISZP
Centralni Informacijski Sustav
za Zaštitu Potrošača
CISZPAko ste kupili proizvod prekogranično, u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova pomoći će Vam
Europski potrošački centar HrvatskaBudite informirani o događajima i novostima
višeOsnovno što morate znati kod kupovine putem interneta
višeTri koraka do zaštite potrošačkih prava koja trebate poduzeti
višePojašnjenja ključnih pojmova pomažu vam da bolje upravljate svojim potrošačkim pravima
višeObavijesti o opasnim proizvodima na tržištu koji predstavljaju rizik za zdravlje i sigurnost potrošača
višeObveze i granice odgovornosti trgovaca i pružatelja usluga prema potrošaču
višeMinistarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, u suradnji s drugim dionicima politike zaštite potrošača, izradilo je "Priručnik za potrošače"
višeMinistarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, u suradnji s drugim dionicima politike zaštite potrošača, izradilo je "Priručnik za potrošače"
više