TREBATE LI POMOĆ?

SAVJET ILI POMOĆ U ZAŠTITI SVOJIH POTROŠAČKIH PRAVA MOŽETE ZATRAŽITI NA JEDAN OD SLJEDEĆIH NAČINA:

IZDVOJENO

BUDI INFORMIRAN

Budite informirani o događajima i novostima

više

POTROŠAČ NA INTERNETU

Osnovno što morate znati kod kupovine putem interneta

više

KAKO DO RJEŠENJA PROBLEMA

Tri koraka do zaštite potrošačkih prava koja trebate poduzeti

više

ŠTO MORATE ZNATI

Pojašnjenja ključnih pojmova pomažu vam da bolje upravljate svojim potrošačkim pravima

više

OPASNI PROIZVODI

Obavijesti o opasnim proizvodima na tržištu koji predstavljaju rizik za zdravlje i sigurnost potrošača

više

OBVEZE TRGOVACA I PRUŽATELJA USLUGA

Obveze i granice odgovornosti trgovaca i pružatelja usluga prema potrošaču

više

VIJESTI

SAVJETOVANJE POTROŠAČA

Aktivnosti savjetovanja potrošača provode udruge za zaštitu potrošača putem projekta "Savjetovanje potrošača" koji se financira iz državnog proračuna, kao i proračuna jedinica lokalne samouprave

više

PRIRUČNIK ZA POTROŠAČE

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, u suradnji s drugim dionicima politike zaštite potrošača, izradilo je "Priručnik za potrošače"

više

ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Ugovor možete, bez objašnjenja, raskinuti u roku od 14 dana?
REZULTATI ANKETE

CIJENE GORIVA