TREBATE LI POMOĆ?

SAVJET ILI POMOĆ U ZAŠTITI SVOJIH POTROŠAČKIH PRAVA MOŽETE ZATRAŽITI NA JEDAN OD SLJEDEĆIH NAČINA:

IZDVOJENO

BUDI INFORMIRAN

Budite informirani o događajima i novostima

više

POTROŠAČ NA INTERNETU

Osnovno što morate znati kod kupovine putem interneta

više

KAKO DO RJEŠENJA PROBLEMA

Tri koraka do zaštite potrošačkih prava koja trebate poduzeti

više

ŠTO MORATE ZNATI

Pojašnjenja ključnih pojmova pomažu vam da bolje upravljate svojim potrošačkim pravima

više

OPASNI PROIZVODI

Obavijesti o opasnim proizvodima na tržištu koji predstavljaju rizik za zdravlje i sigurnost potrošača

više

OBVEZE TRGOVACA I PRUŽATELJA USLUGA

Obveze i granice odgovornosti trgovaca i pružatelja usluga prema potrošaču

više

VIJESTI

TJEDAN PRAVA POTROŠAČA

Povodom Svjetskog dana prava potrošača Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji sa drugim tijelima - dionicima politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj organizira Tjedan prava potrošača u Republici Hrvatskoj na regionalnoj i središnjoj razini.

više

OBAVIJEST POTROŠAČIMA

Obavijest se odnosi na savjetovanje potrošača od 2. siječnja 2018. godine putem Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača, te putem jedinstvenog pristupnog broja 072/414-414 za savjetovanje potrošača

više

ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Ugovor možete, bez objašnjenja, raskinuti u roku od 14 dana?
REZULTATI ANKETE

CIJENE GORIVA