TREBATE LI POMOĆ?

SAVJET ILI POMOĆ U ZAŠTITI SVOJIH POTROŠAČKIH PRAVA MOŽETE ZATRAŽITI NA JEDAN OD SLJEDEĆIH NAČINA:

IZDVOJENO

BUDI INFORMIRAN

Budite informirani o događajima i novostima

više

POTROŠAČ NA INTERNETU

Osnovno što morate znati kod kupovine putem interneta

više

KAKO DO RJEŠENJA PROBLEMA

Tri koraka do zaštite potrošačkih prava koja trebate poduzeti

više

ŠTO MORATE ZNATI

Pojašnjenja ključnih pojmova pomažu vam da bolje upravljate svojim potrošačkim pravima

više

OPASNI PROIZVODI

Obavijesti o opasnim proizvodima na tržištu koji predstavljaju rizik za zdravlje i sigurnost potrošača

više

OBVEZE TRGOVACA I PRUŽATELJA USLUGA

Obveze i granice odgovornosti trgovaca i pružatelja usluga prema potrošaču

više

VIJESTI

NAJAVA KONFERENCIJE "POVJERENJE POTROŠAČA - KLJUČ RAZVOJA GOSPODARSTVA"

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom obrtničkom komorom, tradicionalno organizira konferenciju povodom Međunarodnog dana potrošača koji se obilježava 15. ožujka. Ove godine konferencija "Povjerenje potrošača-ključ razvoja gospodarstva" održati će se 6. ožujka u Zagrebu u hotelu International, s početkom u 10 sati.

više

REGISTAR ZA ZAŠTITU POTROŠAČA ˝NE ZOVI"

Potrošači koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju u svrhu promidžbe ili prodaje, bez prethodno pribavljenog pristanka, besplatno se mogu upisati u javni registar za zaštitu potrošača ˝NE ZOVI˝. Registar je u operativni rad pušten 31. siječnja 2017. godine na sjednici Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača, a do 23. veljače u Registar je upisano 11.699 brojeva

više

ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Ugovor možete, bez objašnjenja, raskinuti u roku od 14 dana?
REZULTATI ANKETE

CIJENE GORIVA