TREBATE LI POMOĆ?

SAVJET ILI POMOĆ U ZAŠTITI SVOJIH POTROŠAČKIH PRAVA MOŽETE ZATRAŽITI NA JEDAN OD SLJEDEĆIH NAČINA:

IZDVOJENO

BUDI INFORMIRAN

Budite informirani o događajima i novostima

više

POTROŠAČ NA INTERNETU

Osnovno što morate znati kod kupovine putem interneta

više

KAKO DO RJEŠENJA PROBLEMA

Tri koraka do zaštite potrošačkih prava koja trebate poduzeti

više

ŠTO MORATE ZNATI

Pojašnjenja ključnih pojmova pomažu vam da bolje upravljate svojim potrošačkim pravima

više

OPASNI PROIZVODI

Obavijesti o opasnim proizvodima na tržištu koji predstavljaju rizik za zdravlje i sigurnost potrošača

više

OBVEZE TRGOVACA I PRUŽATELJA USLUGA

Obveze i granice odgovornosti trgovaca i pružatelja usluga prema potrošaču

više

VIJESTI

NOVE OBVEZE OPERATORIMA O NAVOĐENJU POTPUNE INFORMACIJE O CIJENI USLUGA

4. rujna stupa na snagu odredba Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) koja operatore elektroničkih komunikacija dodatno obvezuje prikazati sve naknade i ukupni iznos fiksnih troškova i na samom Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa, ovisno koju je uslugu i tarifu korisnik odabrao.

više

PRAVA PUTNIKA U ZRAČNOM PROMETU

Hrvatski potrošači nisu dovoljno upoznati sa svojim pravima u zračnom prometu. 60% Hrvata ne zna svoja potrošačka prava u slučaju kada im je let otkazan ili kasni.

više

ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Ugovor možete, bez objašnjenja, raskinuti u roku od 14 dana?
REZULTATI ANKETE

CIJENE GORIVA